torstai 4. huhtikuuta 2013

Haaste

Liljatar haastoi minut näin: Ohjeet: Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa. (Tosin minulle räpsähti se 200. lukija juuri...). Piristykseksi laitoin kuvia projektekteista, joita ihailen ja suunnittelen toteuttavani, mutten vaan pääse sinne asti...

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.  
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.  
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.  
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.  
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.  
6. Ei takaisin haastamista. 


Asiat minusta:
1. Olen tosiaalta hyvin tarkka ja toisaalta hyvin huithapeli. 
2. Olen tänä keväänä ollut naimisissa 10vuotta.
3. Vihaan myöhästymistä ja olen yleensä vähintään 10minuuttia etuajassa.
4. Olen hyvin innostunut puutöistä opintojeni myötä. Luulin, etten ikinä oppisi ja uskaltaisi, mutta josatin se uskallus on löytynyt. Samalla olen etsinyt lapsena puukäsitöissä (kuten silloin sanottiin) tekemiäni töitä ja voi apua, että olen ollut taitava!
5. Suunnittelen koko ajan mutta aikaiseksi en saa paljoakaan. 
6. Olen lapsuuteni toiveammatissa. 
7. Minulla on kaksi ihanaa siskoa, jotka ovat parhaita kavereitani.
8. Olen hyvin temperamenttinen.
9. Haaveilen omasta kodista. Asumme "tilapäiseksi" tarkoitetussa vuokra-asunnossa, johon muutimme 3vuotta sitten muuttaessamme takaisin Etelä-Suomeen Pohjanmaalta. 
10. Olen Martta. 
11. Rakastan hyvää ruokaa ja harrastamme ruuanlaittoa perheeni kanssa.

 gryteunderlag (3)


Haastajan 11. kysymystä minulle: 
1. Rakkain käsityösi? Lapsena tehty kynäteline (en voi uskoa, että olen tehnyt sen!)
2. Lempi värisi? Punainen, sininen, vihreä ja valkoinen.
3. Kahvi vai tee? Tee.
4. Haastavin tekemäsi käsityö? Led-valotaulu ja takki, joka ei sitten koskaan istunut.
5. Mahtuuko harrastuksiisi muuta kuin käsityöt? Kyllä. Aloitin juoksukoulussa viime syksynä ja olen innostunut siitä kovasti, vaikken ikinä sitä olisi itsestäni uskonut. ;)
6. Kerrostalo, rivitalo vai omakotitalo? Omakotitalo.
7. City vai maalaismaisemat? Maalais, mutta city lähellä.
8. Suurin haaveesi? Terve perhe, oma koti, virka.
9. Mihin haluaisit matkustaa? Australiaan ja Islantiin.
10. Turhin käsityövälineesi? Ei ole mitään turhaa mutta 9 sakset käsityölaatikossa on ehkä liioiteltua?
11. Mitä tekisit jos voittaisit lottovoiton? Lähtisin matkalle.




       colorful rain mobile  

Minun kysymykseni haastetuille:
1. Toinen nimesi?
2. Haastavin käsityö, jonka olet tehnyt?
3. Lempivaatteesi ja miksi?
4. Minkä taidon haluaisit oppia?
5. Jos saisit yhden tavaran ilmaiseksi juuri nyt, mikä se olisi? 
6. Mihin matkustat seuraavaksi?
7. Lempi tv-ohjelmasi?
8. Kenen julkkiskokin haluaisit kotiisi kokkaamaan ja miksi?
9. Lempiruokasi?
10. Millaiset olisivat unelmatreffisi?
11. Turhin tavara, jonka omistat?

Ja haastan seuraavat blogit:
1. Vaahtokarkkimonsteri
2. Pesä puussa 
3. Iiven ihmetykset 
4. Made by Pitsi 
5. Luovaa kirppistelyä 
6. Kaikki yhdest Koost 
7. Porkkanatarha 
8. Made by Linnea 
9. Itte 
10. Inkeliina 
11. Marian ateljee.

2 kommenttia:

Nanni kirjoitti...

Ihanat nuo puusydämet ja tuo roikkuva pilvi. Nuohan vois lisätä sinne omallekin loputtomien töiden listalle ;)

Mari kirjoitti...

Kiitos haasteesta. Mä oon aika huono näissä ;)