sunnuntai 31. elokuuta 2014

Graafinen

Löysin ihanan graafisen kankaan EK:n paloista. Ekalla kerralla hypistelin, mutta jätin sen kuitenkin sinne. Toisella kerralla, kun se oli vieläkin jäljellä se oli pakko ostaa.

I found a nice graphic fabric from the local fabricstore. The first time I saw it I just fiddled it 
but did´t buy it. The next time I went to the store and the fabric was still there I had to have it. 



Kangas: Eurokangas.
Kaava: Allt om Handarbete 1/13


Kangas oli aika ohut, mutta toimii mekossa loppuen lopuksi ihan hyvin. Töihin laitoin alle leggarit, kun en halunnut minkään vilkkuvan läpi... Jotta mekossa olisi ollut vähän mallia, ompelin rintojen alle ommeltavaa kuminauhaa. Ja nythän se tuo nätisti tuon masun esille.

The fabric is a bit sheer, but it work fine in a dress like this. I sewed a elastic thread underneath the bustline to make the dress more flattering. And it brings out the belly quite nicely. 


Ja viimeisempänä, muttei vähimpänä; 
KIITOKSET 
ihanista kommenteista edelliseen postaukseen. 
Ihania olette!

3 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Voi että, mä olen myös tuota samaa trikoota hiplaillut, juuri viimeksi eilen:) On kyllä tosi hyvännäköinen vaatteena!! Jos olis värit toisinpäin, olisin heti ostanut, mä kun olen sellainen sottapytty, että valkoinen ei ole mun juttu;)

-Jaana- kirjoitti...

Hyvä, että ostit kankaan! Todella kaunis ja tosiaan hyvä malli vauvamasulle <3

Hääräämön Laura kirjoitti...

Tyylikäs mekko, käy sulle tosi hyvin :)